Inicio > MODA > BALENCIAGA “ARKITEKTOAREN” LANA BILBON IKUSGAI

BALENCIAGA “ARKITEKTOAREN” LANA BILBON IKUSGAI

 

Ez da Balenciagari buruz idazten dudan lehenengo posta. Aurrekoa urtarrilan publikatu nuen (sakatu hemen). Euskaraz egiten dudan lehenengoa baizik, nire ama hizkuntza.

Orain dela urte dexente Cristóbal de Balenciagari buruz aritu naiz. 2001ean Fundazioarekin kolaboratu nuen, Kursaalen egin zen Balenciaga. Paristik Donostiara erakusketaren katalogoan. Hurrengo urtean, Francis Montesinosek IVAMen antolatutako erakusketan, Kosme de Barañano museo horren zuzendaria zenean, parte hartu nuen hango katalogoan.

Datorren astelehenetik aurrera, Bilboko Arte Eder Museoan berrogei jantzi inguru erakusgai egongo dira, Balenciaga. El diseño del límite erakusketan (irailaren 26ra arte). Hemen ez dut parterik hartu, nahiz eta neure aldetik gonbidapena luzatu.

Aldiz, Eusko Ikaskuntzaren aldizkarirako artikulu bat eskatu didate, non adierazi baitut Euskal Herriak getariarrarekin zor bat daukala: lehenengo bere obra ondo ezagutu behar dute gure mandatariek, gero hobeto ezagutarazteko. Kanpoan modaren arkitektoaren lana hemen baino askoz ere famatuagoa da!

(*) Euskadi Irratian pasa den asteartean egin zidaten elkarrizketa entzun nahi baldin baduzu, sakatu hemen.

  1. Aún no hay comentarios.
  1. No trackbacks yet.

Responder

